راهنماي سريع شما براي پزشكي از راه دور در يك بيماري همه گير و فراتر از آن

 

از زمان شيوع COVID-19 ، در قرار ملاقات از راه دور پزشكي بسيار زياد شده است ، زيرا ارائه دهندگان پزشكي ما نحوه مشاهده بيماران خود را تنظيم مي كنند. مسئوليت متخصصان پزشكي ما در حفظ امنيت جوامع ما باعث شده است كه بسياري از مشاوره هاي غير حياتي از طريق تلفن يا از طريق خدمات اينترنتي انجام شده باشد. اين روند ، كه بسياري فكر مي كردند مي تواند يك راه حل موقتي براي كمك به همه گير باشد ، اكنون توسط دولت ها و شركت هاي بيمه خصوصي به عنوان يك راه حل طولاني مدت براي مراقبت هاي بهداشتي از راه دور و يك بخش پذيرفته شده از خدمات پزشكي ، مورد حمايت قرار گرفته است. بياييد نگاهي به چگونگي شكل دادن پزشكي از راه دور به بخش بهداشت و درمان و برخي از داستان هاي موفقيت در اين راه بيندازيم.

 

  • فهرست مطالب
  • روند و آمار از راه دور
  • مزاياي پزشكي از راه دور چيست؟
  • چگونه مي توان بر چالش هاي صنعت پزشكي از راه دور غلبه كرد
  • داستان هاي موفقيت از راه دور پزشكي
  • نتيجه

 

اگر سال 2020 چيزي را تأييد كرده باشد ، اين ضرورت مادر اختراع است. طبق نظرسنجي مصرف كننده مك كينزي COVID-19 ، فقط 11٪ بيماران در سال 2019 از خدمات بهداشتي دور استفاده كرده اند. با اين حال ، در سال 2020 و به عنوان يك نتيجه مستقيم از همه گيري ، 76٪ از بيماران اكنون مايل به استفاده از خدمات بهداشتي هستند. با استفاده از مشاوره هاي تلفني ، بسياري از بيماران اكنون عادت كرده اند كه از راه دور با پزشك عمومي خود صحبت كنند و با تغيير عادت افراد ، فرصت هاي جديدي بوجود مي آيد. اين تأثير ناگوار به شركت هاي طراحي اپليكشن راه حل هاي telehealth منجر به افزايش سرمايه گذاري و توانايي توسعه بيشتر برنامه هاي از راه دور موجود شده است. همچنين به استارت آپ هاي جديد telehealth راه تا حدودي آسان تري براي بازاريابي كمك كرده است. در ابتداي اين امر ، شركت هايي كه راه حل هاي ضعيف سلامت از راه دور داشتند ، مقياس سازي و مقابله با افزايش تقاضا براي محصولات ديجيتالي خود را دشوار ديده اند.

 

روند و آمار از راه دور

مانند توسعه نرم افزار در هر بخش ، توسعه راه حل هاي پزشكي از راه دور نتيجه تغيير شرايط بازار است. در كتاب الكترونيكي اخير ما در مورد چگونگي ساختن راه حل پزشكي از راه دور ، ما برخي از روندهايي را كه باعث رشد در تجارت از راه دور بهداشت مي شوند ، پوشش داديم. ما همچنين آماري را كه مزاياي خدمات مراقبت هاي بهداشتي از راه دور را نشان مي دهد ، تجزيه و تحليل كرديم. در اينجا گزيده اي از آن آورده شده است:

 

"(...) رشد مي تواند توسط يكي از مهمترين عوامل - پس انداز در تمام زمينه هاي مراقبت هاي بهداشتي تعيين شود. تحقيقات سال 2019 نشان مي دهد كه پزشكي از راه دور مي تواند هزينه هاي ويزيت بيمار را از 19 دلار به 120 دلار كاهش دهد. و اگر از مراجعه به مراكز اورژانس با مشاوره آنلاين جلوگيري شود - مركز درماني از 309 دلار به 1500 دلار پس انداز مي كند. با خدماتي كه به افراد امكان مي دهد قرار ملاقات هاي درخواستي را با 49 دلار تعيين كنند ، مي توانند صدها دلار پس انداز كنند. اين يك مزيت براي هر دو طرف است. "

 

بديهي است كه همه مشكلات بهداشتي از طريق راه حل هاي از راه دور قابل تشخيص نيست ، اما برخي از كلينيك ها قادر بوده اند تا 70٪ بيماران خود را از طريق نرم افزار telemed ببينند. اين امر براي پزشكان و بيماران نيز مفيد بوده است. البته ، يك مزيت آشكار راحتي وجود دارد - ماندن در لباس خواب ، گير نكردن در ترافيك و يا درگيري براي يافتن جاي پارك - اما به طور قابل توجهي ، انتقال محدود COVID-19 در جامعه ، اضطراب بازديد را كاهش مي دهد مطب پزشك براي بسياري از بيماران داراي معلوليت جسمي ، و بسياري از خدمات تخصصي را به طور گسترده تري در دسترس كساني قرار داده است كه ممكن است در گذشته فرصتي براي جستجوي چنين مراقبت هاي تخصصي نداشته باشند.

 

پزشكي از راه دور مفهوم كاملا جديدي نيست. نظرسنجي هاي سال هاي 2014 و 2015 نشان داده است كه از سالها قبل علاقه چشمگيري به خدمات از راه دور وجود داشته است. نيازهاي خاص بازار شناسايي و تأثير آنها در شكل دهي محصولات از راه دور ديجيتال مشاهده شد. يكي از اين عوامل نشان داد كه تقريباً 20٪ آمريكايي ها در مناطق روستايي زندگي مي كنند و دسترسي بسيار محدودي به مراقبت هاي بهداشتي اساسي دارند ، چه رسد به مراقبت هاي ويژه ، نياز به راه حل هاي پزشكي از راه دور با كيفيت بالا را برجسته مي كند.

 

سخت افزار و نرم افزار به طور قابل توجهي بر خدمات سلامت الكترونيكي تأثير مي گذارند. هر چيزي از تلفن هوشمند گرفته تا تجهيزات تشخيصي در پزشكي از راه دور استفاده مي شود. Telemed در سال هاي گذشته محدود به تماس تلفني يا گپ تصويري با پزشك شما بود. امروزه ، ما دستگاه هاي پوشيدني ، تجهيزات تشخيصي و برنامه هاي تلفن همراه سازگار با HIPAA داريم كه مي توانند سلامت افراد را كنترل كنند ، گزارشات را براي پزشكان آنها ارسال كنند و حتي در موارد اضطراري بيمارستان را مطلع كنند. توانايي نظارت و برقراري ارتباط اطلاعات پزشكي در زمان واقعي عامل مهمي در آينده پزشكي از راه دور است.

 

علاوه بر اين ، وقتي اين موارد را با هوش مصنوعي ارتقا مي دهيد ، ابزارهاي پيچيده تري نيز به دست مي آوريد كه مي تواند به متخصصان پزشكي از راه هايي كه در گذشته امكان پذير نبوده است ، كمك كند. الگوريتم هاي داده به طور كلي در حال تبديل شدن به جزئي جدايي ناپذير در پزشكي هستند. آنها براي تجزيه و تحليل موثرتر و دقيقتر داده هاي پزشكي براي تشخيص بهتر ، كمك به محققان در يافتن داروها و واكسن هاي جديد و بيماري هاي CT با يافتن ناهنجاري در سلول ها.

 

هنگام بررسي همه اين روندها در صنعت telehealth ، يك چيز وجود دارد كه مي توانيم از آن اطمينان داشته باشيم - پزشكي از راه دور اينجاست كه بماند. همه گير COVID-19 مطمئناً نتيجه گيري اجتناب ناپذيري را مبني بر اينكه راه حل هاي پزشكي از راه دور بخشي ضروري از خدمات پزشكي در سراسر جهان است ، سريع دنبال كرده است. با چنين تقاضاي سنگيني ، همچنين نشان داده شده است كه راه حل هاي eHealth بايد با كيفيت بالا ، قابل اعتماد ، مقياس پذير و داراي تمام مقررات مربوط به حفظ حريم خصوصي باشند تا در طولاني مدت تصويب شوند ، به اين معني فرصت هاي خوبي براي استارت آپ هاي حرفه اي است كه واقعاً مي خواهند يك تأثير در اين بازار.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.