مزاياي پزشكي از راه دور چيست؟

طراحي اپليكيشن و توسعه دهندگان

مزاياي پزشكي از راه دور چيست؟

 

مزاياي پزشكي از راه دور هم براي بيماران و هم براي ارائه دهندگان پزشكي جلب توجه همه طرف هاي درگير در بخش پزشكي است. بياييد نگاهي بيندازيم كه چرا پزشكي از راه دور در بخش پزشكي اخلال ايجاد مي كند.

 

فوايد پزشكي از راه دور براي بيماران

1. در دسترس بودن متخصصان

بيشتر و بيشتر متخصصان پزشكي از متخصصان روماتولوژي ، غدد غدد ، متخصصان پوست تا متخصصان بهداشت روان و حتي دندانپزشكان مشاوره هاي از راه دور اينترنتي را ارائه مي دهند. كلينيك هاي پزشكي محلي كه هيچ مراقبت ويژه اي ندارند با متخصصاني كه خدمات تلفني دارند همكاري مي كنند زيرا هدف نهايي آنها ارائه بهترين مراقبت از بيمارانشان است. پزشكي از راه دور به بيماران امكان مي دهد تا مستقيماً از طريق رايانه در مطب پزشكان محلي يا راحتي اتاق نشيمن خود با مراقبان متخصص تماس بگيرند.

 

2. دسترسي بهتر به مراقبت

بيماران داراي معلوليت و نقص اغلب به متخصصان پزشكي ما اعتماد مي كنند ، اما قرارهاي ملاقات سنتي را چه از نظر منطقي و چه از نظر عاطفي چالش برانگيز مي دانند. راه حل هاي telemed راهي براي كاهش سطح اضطراب مرتبط با چنين بازديدهايي ارائه مي دهند. اين دسترسي بهتر براي افراد مسن ، افراد در مكان هاي دور افتاده و حتي افرادي كه پشت ميله هاي زندان هستند نيز مفيد است.

 

3. راحتي

به طور سنتي ، از راه دور به عنوان راهي براي دسترسي پزشكان به بيماران در مكان هاي جداگانه ديده مي شد ، اما با استفاده از راه حل هاي ديجيتال از كلينيك هاي پزشكي ، حتي بيماران در شهرهاي شلوغ مي توانند از طريق نرم افزار telemed در خلوت و راحتي خانه هاي خود با پزشكان خود ارتباط برقرار كنند ، اجتناب از ايجاد مزاحمت در وقت گذراندن از كار ، يافتن پرستار كودك ، راه بندان ، كمبود جاي پارك و انتظار در اتاق انتظار.

 

4. مراقبت هاي پيشگيرانه

در سبك زندگي پرمشغله ما آسان است كه از سلامتي خود غافل شويم و فقط در مواردي كه علائم اصلي را داريم - كه گاهي اوقات خيلي دير است - به دنبال توصيه هاي پزشكي هستيم. سهولت در ارتباط با نرم افزار از راه دور امكان ارتباط با متخصصان مراقبت هاي بهداشتي ، متخصصان تغذيه ، دندانپزشكان ، متخصصان بهداشت روان و ساير خدمات را فراهم مي كند كه ما بعضاً به دليل "ناراحتي" در زندگي خود موكول مي كنيم. اكنون فناوري به ما امكان مي دهد تا با پزشك عمومي وقت ملاقات بگذاريم ، به متخصصي مراجعه كنيم كه مي توانيد در طي يك شكاف رايگان در تقويم خود با او قرار ملاقات بگذاريد ، يك مشاوره داشته باشيد ، سوابق پزشكي را به اشتراك بگذاريد ، براي بهبود طولاني مدت خود برنامه ريزي كنيد. سلامت دراز مدت و مشاوره دريافت كنيد و در برخي موارد نسخه دريافت كنيد ، همه بدون اينكه از خانه خود خارج شويد.

 

5. كاهش انتقال عفونت در جامعه

اين يك فاكتور مهم بسيار مهم براي افرادي است كه داراي نقص ايمني يا شرايط زمينه اي هستند. در بيشتر موارد ، اتاق انتظار يك كلينيك عمومي مملو از افراد بيمار است. اگر قبل از ورود بيمار نبوديد ، پس از آن احتمال خوبي وجود دارد. قبل از COVID-19 چنين مسئله بزرگي به نظر نمي رسيد اما در دنياي امروز و بعد از آموزش ما در زمينه فاصله اجتماعي ، استفاده از مواد ضد عفوني كننده ، دستكش و ماسك صورت ، استفاده از نرم افزار براي مشورت با پزشك عمومي نه تنها روش خوبي براي جلوگيري از موارد غير ضروري است عفونت ها ، انجام چنين مشاوره هايي مي تواند به صورت آنلاين و بدون امكان شيوع يا ابتلا به عفونت انجام شود ، اين يك مسئوليت اجتماعي است.

 

فوايد پزشكي از راه دور براي پزشكان

1. رضايت بيمار

اگر از هر پزشكي س doctorال مي كنيد كه چرا تصميم به پزشك شدن گرفته اند ، اكثر پاسخ ها اين است كه آنها مي خواهند به مردم كمك كنند. ارائه مشاوره پزشكي با كيفيت و حرفه اي كه تأثير مثبتي در زندگي مردم دارد ، هميشه در خط مقدم متخصصان پزشكي است. با از بين بردن وقت تلف شده در سفر و انتظار و افزودن راحتي تنظيم قرار ملاقات آنلاين ، رسيدگي به پرداخت ، نسخه هاي الكترونيكي ، ارجاع و گواهينامه هاي پزشك كه راه حل هاي از راه دور با كيفيت بالا ارائه مي دهند ، سطح رضايت ارائه دهنده به طور قابل توجهي افزايش مي يابد.

 

2. كاهش احتمال عفونت

درست همانطور كه بيماران در يك اتاق انتظار مستعد ابتلا به عفونت هستند ، پزشكان نيز روزانه با ابتلا به 40 بيمار بيمار در معرض ابتلا به عفونت قرار مي گيرند. راه حل هاي telemed به آنها امكان مي دهد تا با ارائه مشاوره هاي آنلاين شانس بيماري خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند.

 

3. سربار كمتر

وقتي ارائه دهندگان پزشكي راه حل هاي پزشكي پزشكي از راه دور ديجيتال را به خوبي طراحي و توسعه داده اند ، اين نرم افزار قادر به ساده سازي فرايندها و كاهش برخي از موارد پزشكي است. كار سالانه مورد نياز براي اداره كلينيك پزشكي مواردي مانند ثبت نام بيمار جديد ، پيگيري ها و پرداخت ها همه توسط يك برنامه موبايل اختصاصي بيمار و كاهش هزينه كار در يك كلينيك قابل انجام است. يك برنامه پزشك مبتني بر وب مي تواند اطلاعات بيمار را قبل از مشاوره به معني استفاده كارآمدتر از زمان جمع آوري كند. اين نوع پيشرفت ها همچنين ممكن است به معناي فضاي اجاره كمتري براي يك كلينيك پزشكي باشد.

 

4. افزايش درآمد

براي راه اندازي يك كلينيك پزشكي موفق و ادامه خدمات درماني با كيفيت بالا ، داشتن جريان مداوم بيماران شاد ضروري است. در صورت استفاده صحيح ، خدمات از راه دور به پزشكان اين امكان را مي دهد تا بيماران را از مناطق دور دست ببينند ، با مشاركت با پزشكان در زمينه هاي تخصصي خدمات بيشتري را اضافه كنند و با استفاده بهتر از زمان مشاوره ، بيماران بيشتري را مشاهده كنند ، همه اينها راه هاي افزايش درآمد پزشكي است درمانگاه.

 

5. عدم نمايش بيمار

اگرچه عدم نمايش بر درآمد يك كلينيك پزشكي تأثير دارد ، اما اين امر پيامدهاي منفي بسياري را نيز ايجاد مي كند. بديهي است كه درآمد كمتر منجر به كمتر بودن پزشك مي شود كه به طور قابل توجهي بر كيفيت مراقبت از بيمار تأثير مي گذارد. آمارها حاكي از آن است كه بيشتر موارد عدم نمايش از بيماراني است كه قرار ملاقات بعدي دارند. بيمار ناراحتي مراجعه به دكتر را در مقابل احساس خوبي كه پس از درمان موفقيت آميز دارند وزن مي كند. بيماراني كه در قرار ملاقات خود حاضر نمي شوند ، ساير بيماران بيمار را براي دريافت كمك از بين مي برند. در برخي موارد ، استفاده از خدمات پزشكي از راه دور تا 50٪ كاهش نمايش غيرمجاز را كاهش داده است. اين مقاله توسط تيم ترجمه پيشگامان فناوري هوداد | هودادتِك ترجمه و آماده شده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.