توسعه اپليكيشن موبايل با هوش مصنوعي

طراحي اپليكيشن و توسعه دهندگان

توسعه اپليكيشن موبايل با هوش مصنوعي

با افزايش خواسته هاي بشري از نظر فن آوري هاي فوق مدرن ، متخصصان و محققان ما با همديگر چندين نوآوري ارائه داده اند كه مقصد تسهيل زندگي انسان ها نسبت به گذشته است. فناوري هاي پيشرفته تقريباً دنيا را تسخير كرده اند و در آينده پيشرفته را جايگزين پيشرفته مي كنند.

 

با تكامل مداوم فناوري با يك سرعت سريع ، چندين فناوري مانند واقعيت مجازي ، واقعيت افزوده ، يادگيري ماشين ، اينترنت اشيا ، هوش مصنوعي و ... شكاف بين دنياي فيزيكي و ديجيتال را متصل مي كنند و حوزه ديجيتال را گسترش مي دهند.

 

در ميان اين فناوري ها ، واقعيت افزوده به روشي جديد براي اتصال جهان بين انسان و ماشين آلات تبديل شده است و از بين بردن شكاف بين واقعي و مجازي است. AR از پيشرفته ترين فن آوري هاي جهان است كه شاهد افزايش قابل توجهي در بخش توسعه برنامه هاي تلفن همراه بوده است.

 

اگرچه ممكن است AR براي بسياري از افراد يك خيال به نظر برسد ، اما انسانها خيلي سريع از آنچه تصور مي شود درگير اين فناوري شبيه رويا هستند. AR از زمان راه اندازي آن در سال 1990 توسط تام كودل مسيري طولاني را طي كرده است و امروز مشاغل بيشتري تمايل دارند كه از اين فن آوري فوق مدرن بهره مند شوند.

 

امروزه مشاغل مختلفي از جمله شركت هاي طراحي اپليكيشن  موبايل در تلاشند تا از فناوري AR در روند توسعه برنامه هاي تلفن همراه استفاده كنند. تركيب AR با برنامه هاي تلفن همراه بسيار جالب به نظر مي رسد و برنامه هاي تلفن همراه با قابليت پشتيباني AR در مقايسه با برنامه هاي خالي از اين فناوري عملكرد فوق العاده خوبي دارند.

 

تركيب تصاوير ، صداها و تعامل بهبود يافته در حال تغيير شيوه ارتباط كاربران با محيط و كسب اطلاعات است.

 

AR در خدمت سرگرمي مشهور بوده است ، اما در بسياري از بخش ها از جمله بهداشت ، تجارت الكترونيك ، آموزش ، معماري ، داخلي و موارد ديگر در حال گسترش است. طبق منابع ، انتظار مي رود ارزش بازار AR تا سال 2025 به حدود 136.55 ميليارد دلار برسد و با CAGR 56.32٪ از 2017-2025 افزايش يابد.

مباحثي براي پوشش

- مقدمه اي بر واقعيت افزوده (AR)

- انواع مختلف AR

- مراحل ادغام AR در كسب و كار شما

- چگونه برنامه هاي موبايل مبتني بر AR در حال دگرگوني چندين صنعت هستند

- نمونه هاي معروف برنامه AR براي مشاهده

- كلمات نهايي

مقدمه اي بر واقعيت افزوده (AR)

واقعيت افزوده فناوري است كه از محيط دنياي واقعي استفاده مي كند و تصاوير غريزي توليد شده توسط رايانه را در بالاي آن قرار مي دهد تا تجربه شما غني شود.

 

به عبارت ساده تر ، "واقعيت افزوده (AR) عبارت است از استفاده در زمان واقعي از اطلاعات به صورت متن ، گرافيك ، صوتي و ساير پيشرفت هاي مجازي كه با اشياي دنياي واقعي ادغام شده اند" ، طبق گفته گارتنر.

 

AR هنوز در مرحله توسعه است ، با اين وجود بسيار مورد توجه قرار گرفته و به شركتهاي نرم افزاري كمك مي كند تا خدمات مشتري را به روشهاي جديد ارتقا دهند.

 

AR و VR اكنون جديد نيستند ، زيرا چندين سال است كه كارشناسان و خلاقان بازي از اين فناوري استفاده مي كنند. اما ، اخيراً است كه آنها وارد دنياي برنامه هاي تلفن همراه و وب سايت ها شده اند. AR و VR از نزديك با هم ارتباط دارند اما يكسان نيستند ، در حالي كه AR عناصر مجازي را با دنياي واقعي تركيب مي كند ، در حالي كه VR يك تجربه غوطه وري است كه شما را كاملاً به دنياي مجازي مي برد.

 

غول هاي فني مانند مايكروسافت ، اپل و گوگل قبلاً واقعيت افزوده را به عنوان يكي از خوش بينانه ترين فناوري ها معرفي كرده اند كه براي زمان هاي آينده ارزشمند خواهد بود. بنابراين ، آنها به طور مشترك در حال توسعه راه حل هايي هستند كه به توسعه دهندگان راهي براي ايجاد برنامه هاي جديد مبتني بر AR ارائه مي دهد.

 

با راه اندازي تلفن هاي هوشمند ، AR منجر به نوآوري بيشتر در بخش توسعه برنامه هاي تلفن همراه خواهد شد. حدس زده مي شود كه AR چگونگي برقراري ارتباط ، يادگيري و تعامل با دنياي فيزيكي را تكامل مي بخشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.