انتشار 2 كتاب الكترونيكي - itCraft

طراحي اپليكيشن و توسعه دهندگان

انتشار 2 كتاب الكترونيكي - itCraft

ما دو راهنماي نهايي در مورد دو موضوع مختلف نوشتيم. هر دو به بازديدهاي فوري تبديل شدند و بارها بارگيري شده اند. در اين كتابهاي الكترونيكي ، كارشناسان و مشتريان ما تجربه و دانش خود را در مورد توسعه نرم افزار و تجارت به اشتراك مي گذارند. اين كتابهاي الكترونيكي واقعاً جامع هستند و دانش بي نظير و مطالعات موردي جالبي را براي شروع 2021 با توجه به نتايج مثبت به شما ارائه مي دهند.

 

اولين مورد براي ساخت اپليكيشن حرفه اي يك تعاملي بين توسعه برنامه اي و بومي اختصاص يافته است. اين تفاوت بين آنها را به نمايش مي گذارد و نمونه هايي از مارك هايي را نشان مي دهد كه براي رسيدن به اهداف تجاري خود از اين يا آن استفاده مي كنند. مورد ديگر در پزشكي از راه دور - روندهاي فعلي ، امكانات و آينده متمركز شده است. هر دو بسيار جالب و پر از اطلاعات مفيد ، نظرات و مطالعات موردي است.

 

رشد تيم ما بيش از انتظارات ما بود

تا پايان سال 2019 ، مدير عامل شركت ما كارول برنامه هاي جسورانه اي براي جذب 22 كارمند جديد داشت. يكي ديگر از بنيانگذاران بارتوش و CTO ما رافاچ به او گفتند كه اين واقع بينانه نيست. واقعيت جالب: تا ماه فوريه ، اين طرح در 40٪ انجام شد. هنگامي كه آنها تصميم گرفتند فرضيات خود را به روز كنند - COVID-19 اتفاق افتاد. همه استخدام ها به تعويق افتاد و ما مطمئن نبوديم كه حتي فرصتي جزئي براي اضافه كردن افراد جديد به طور ايمن به تيم ما وجود دارد.

 

بعد از چند هفته ، برگه Career ما دوباره باز شد و ما 2020 را با 40 هم تيمي ديگر به پايان رسانديم. دو برابر بيشتر از برنامه ريزي شده در سال گذشته ، كه غيرمنتظره بود اما براي مديريت تعداد پروژه هايي كه با آنها قرارداد بسته ايم ، ضروري بود. ما از چنين اتفاقي بسيار سپاسگزاريم زيرا اين رشد سريع يك راه عالي براي جشن گرفتن سال نو است.

 

كارول وگنر ، عضو هيئت مديره ما ، مي گويد:

 

در حال حاضر دوازده فرآيند استخدام داريم. ما مي خواهيم در ماه هاي آينده روند رشد را حفظ كنيم تا اطمينان حاصل كنيم مشتريان همچنان خدمات با كيفيت دريافت مي كنند و ما محصولات را به موقع تحويل خواهيم داد - مثل هميشه. تيم ما پخته و آماده است تا در همه زمينه هايي كه مي خواهيم روي آنها تمركز كنيم ، خود را بهتر كنند.

 

 

دهمين سالگرد itCraft!

در ماه نوامبر ، ما به اين نشانه رسيديم - ما 10 سال موفقيت در بازار را جشن گرفتيم. دهه گذشته سفري هيجان انگيز بود. ما چيزهاي زيادي آموخته ايم و اين فرصت را داشته ايم كه با بسياري از مشاغل نوآور كار كنيم. آن زمان خارق العاده بود - ما رشد ، چالش ها ، گاهي دشواري ها را تجربه كرديم ، اما در نهايت ، بيشتر موفقيت ها. اميدواريم ده سال آينده ما حتي بهتر شود!

 

به همين مناسبت ، ما حقايق مربوط به شركت خود را در وبلاگ به اشتراك گذاشتيم ، جايي كه مي توانيد بفهميد چند زن در آن كار مي كنند

او اولين كارمندي است كه طولاني ترين زمان با ماست و برخي از نقاط عطف مهم در تاريخ شركت ما است.

 

اين يك سال ديدني بود!

و منظور ما از بسياري جهات است. هيجان ، نگراني ، برنامه هاي بلند پروازانه و لحظات ترديد وجود داشت - يك ماشين غلتكي عاطفي واقعي. اگرچه امسال چالش برانگيز بوده است ، اما ما با توجه به نتايج مثبت 2021 و اميدواريم كه رشد و گسترش حتي پوياتر با موانع كمتري داشته باشيم. زمان نشان خواهد داد كه چه اتفاقي خواهد افتاد ، اما ما مي دانيم كه 12 ماه آينده پر كار خواهد بود و اطمينان حاصل خواهيم كرد كه مشتريان با بهترين كيفيت برنامه هاي وب و تلفن همراه را در اختيار شما قرار مي دهند.

 

اگر مي خواهيد امسال سفر خود را با استخدام يك شريك قابل اعتماد و قابل اعتماد در توسعه نرم افزار آغاز كنيد - دريغ نكنيد با ما تماس بگيريد. متخصصان ما از همان ابتداي پروژه تا عرضه محصول شما را پشتيباني و مشاوره مي كنند. با هم ، اطمينان حاصل خواهيم كرد كه همه اهداف تجاري 2021 شما تحقق يافته است. مشتاقانه منتظر همكاري ما در سال 2021 هستيم!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.